ناین مووی

ناین موویخلاصه داستان
سریال شرلوک هلمز عصر جدیدی را نشان داده و میشود گفت یک بازسازی از کتاب‌های شرلوک هلمز است ولی به نحوی تازه و وفادار به شرلوک هلمز قدیمی……

ناین موویدرباره سریال
شرلوک یک مجموعهٔ تلویزیونی بریتانیایی است که داستان آن به‌روز شدهٔ داستان‌های کارآگاهی شرلوک هولمز اثر آرتور کانن دویل است. این اثر توسط استیون مفات و مارک گاتیس ساخته شده‌است و در آن بندیکت کامبربچ در نقش شرلوک هولمز و مارتین فریمن در نقش دکتر جان واتسون ایفای نقش می‌کنند. بعد از منتشر شدن شرلوک هولمز در سال ۲۰۰۹، اولین سری از سه قسمت ۹۰ دقیقه‌ای در بی‌بی‌سی و بی‌بی‌سی اچ‌دی در ژوئیه و اوت ۲۰۱۰ پخش شد. مجموعهٔ دوم که دارای سه قسمت است نیز اوایل ۲۰۱۲ شد. مجموعهٔ سوم که دارای سه قسمت است نیز در ژوئیه ۲۰۱۴ پخش شد.

این سری تلویزیونی توسط هارتسوود فیلمز برای بی‌بی‌سی با همکاری دبلیوجی‌بی‌اچ بوستون ساخته می‌شود. تصویربرداری این مجموعه در مکان‌های مختلف از جمله لندن و کاردیف صورت گرفته‌است.

ناین موویاپیزود ویژه کریسمس
در دوم ژوئیه ۲۰۱۴ اعلام شد که بی‌بی‌سی قسمت ویژه ای را برای کریسمس ۲۰۱۶ در نظر دارد. فیلمبرداری این اپیزود از ژانویه ۲۰۱۵ آغاز شد و داستان آن در دوره ویکتوریا اتفاق می افتد و تصاویر منتشر شده از آن حاکی از تم قدیمی این قسمت دارد.



ناین موویدرباره ترجمه
این سریال بسیار دیدنی رو تا الان تنها ترجمه می کنم. لازم نیست بگم که چه سریالیه و ارزش دیدن داره یا نه. چون اون قدر شهرت داره که همه می دونن چه سریالیه. در کل بی بی سی سریال های خفن و سنگینی داره.
امیدوارم زیرنویس خوبی ارائه بدیم. شاد باشید


دانلود با لینک مستقیم

HDTV


WEB-DL

Sherlock Special: The Abominable Brideناین مووی